tirsdag 13. desember 2011

Still haven`t found what i was looking for....

Andre dag i blogg livet mitt :)  Det har plaget meg litt i det siste...det derre med ex`er. Du skal prøve å ha et greit anstendig venneforhold, men det funker jo rett og slett ikke. For den ene eller begge vil legge noe mer i hver en handling og hvert et ord som blir sagt....så blir det surmuling og taushet....og slik fortsetter denne evige karusellen. Og enkelte (da meg) er så tett i pappen at en setter seg på karusellen igjen og igjen.
Det er jo som å se en skikkelig dårlig film opp og opp igjen..


Nok om den biten, for jeg har da som sagt valgt nå og gå videre...ikke helt det enkleste når en kan holde seg oppdatert på nettet hva ex`ene styrer med (kanskje en ulempe med teknologien i dag...)
Men videre skal jeg, og det NÅ!!!


Så til min fremtidige drømme mann....GLEDER MEG TIL Å MØTE DEG ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar