tirsdag 13. desember 2011

Christmas spirit


Tiden for takknemlighet, kjærlighet, omsorg, glede og masse go mat :)

Og ikke minst julefilmer....du kan synke godt ned i sofaen, sette på en gysla go julefilm, og bare kjenne på den fantastiske gode følelsen.

For min del gir julefilmer meg troen på noe mer, selv om jeg er singel tror jeg plutselig at den rette finnes der ute! Og det er gode følelser det ;)

Om noen har noen tips til gode julefilmer hadde jeg vært veldig takknemlig om dere vil dele de med meg. Og om noen vil fortelle om hvordan en føler seg når en ser slike filmer hadde det vært supert. Eller om noen bare rett og slett vil dele happy thoughts er dere hjertelig velkommen til å gjøre det ;))


Go førjuls juleklem fra frk. Darcy :)  (venter jo på å bli Mrs. Darcy...;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar